-->

Type something and hit enter

By On
Deskripsi Tugas dan Jumlah Gaji Penerbit Rancangan B41. Jika anda merupakan salah seorang calon temuduga penerbit rancangan B41, anda boleh dapatkan contoh soalan temuduga B41 yang pernah kami kongsikan sebelum ini. Kami harap ia akan membantu anda dalam temuduga nanti.

Bagi anda yang mungkin nak tahu apa tugas penerbit rancangan ini, anda boleh sambung baca sehingga habis tau.

Secara keseluruhannya Jawatan penerbit rancangan ini dibahagikan kepada beberapa bahagian mengikut gred-grednya. antara gred yang ada adalah B19, B21, B25, B29/B30, B31, B37, B41, B43, B47, B51 , B53.

Deskripsi Tugas dan Jumlah Gaji Penerbit Rancangan B41


Jumlah gaji juga berbeza mengikut gred-gred ini.

Bagi gred 41 jumlah gaji yang anda bakal terima adalah gaji permulaan bernilai RM2,095.00. kadar kenaikkan gaji tahunan pula sebanyak Rm 225.00 .

Tugas PENERBIT RANCANGAN B41 

Tugas penerbit rancangan adalah

1. Bertanggungjawab dan mempunyai kemampuan berkomunikasi dengan jelas dan lancar, menerbit rancangan kategori berat dalam bentuk rencana, dokumentari, majalah dan hiburan. 

2. Berkebolehan menguasai Bahasa Malaysia dan berkemampuan membuat analisis perkembangan semasa tanah air dalam bidang ekonomi, politik, sosial dan juga antarabangsa.

Apabila anda diterima untuk jawatan ini, pastikan anda melakukan tugas sebaik mungkin dan beramanah. Pastikan anda menjadi pegawai yang berintegriti tinggi di dalam pasukan tersebut.

Panduan Temuduga Penerbit Rancangan 


Jika anda calon temuduga penerbit rancangan, anda boleh ambil peluang untuk dapatkan rujukan temuduga yang sangat berguna untuk anda. Pertamanya adalah kerana anda akan dibekalkan dengan maklumat temuduga termasuk soalan-soalan yang ditanya setiap kali sesi temuduga.

Yang entingnya, ia ditulis oleh orang yang berpengalaman menjadi panel temuduga. Jadi beliau tahu apa kelemahan yang calon patut atasi ketika temuduga penerbit rancangan.

Anda berminat ?

dapatkan di sini - Panduan temuduga .
** klik untuk ke laman seterusnya .

Akhir sekali, apa jua pekerjaan yang kita lakukan, kita kena ikhlas dalam melakukannya. semoga perkongsian yang kami berikan ini mengenai tugas dan jumlah gaji penerbit rancangan ini akan memudahkan urusan anda selepas ini.

Kami doakan anda berjaya !

Click to comment